Ugrás a fő tartalomra

Hogyan szabadulj meg a stressztől 3+1 lépésben?

„A különbség a között, amit megteszünk és amire képesek lennénk, megváltoztathatná a világot.”
(Mahatma Gandhi)



A stresszes életvitelből adódóan egyre több fizikai tünet jelentkezik sajnos nem csupán felnőtteknél, hanem a kisebb-nagyobb gyermekek esetében is.
Az iskolai nyomás, a túlzott szigor következtében olyan stressz tünetek jelentkezhetnek, melyek biokémiai folyamatok egész sorát indítja el. Ráadásul a test emlékszik a stresszt okozó történetekre, így hogyha kicsit is hasonló élethelyzetbe kerülünk, rögtön előidézi újra a stressz okozta tüneteket. 
Így alakul ki a stressz-spirál.

Milyen tünetek jelentkezhetnek?

  • -          szédülés,
  • -          fáradékonyság,
  • -          evés, alvás zavar,
  • -          gyomor problémák,
  • -          vastagbél problémák,
  • -          hátfájdalom,
  • -          fejfájás, fülzúgás.

Nem ritka stresszes helyzetben a „teljes lefagyás” sem, hiszen az agy az életmentésre való tudatos gondolkodást kikapcsolja, és olyan emlékek után kezd kutatni, amellyel az adott stressz helyzet leginkább megoldható. 

Ekkor az agy egyéb területeink akár a 75%-át is blokkolhatja: képtelen lesz a gondolkodásra, a választási lehetőségek nagymértékben leszűkülnek.

Hogyan kerülj ki a csapdából?

  • -    Fejleszd tested Oxigén felvevő képességét!

Végezz napi 2 alkalommal mély, és intenzív légzőgyakorlatot!

7 számolás alatt lélegezz be orrodon keresztül, majd 7 számolásig tartsd bent a levegőt, és 7 számolás alatt engedd ki a szádon keresztül. Ezt 7x ismételd meg. Ezek után végezhetsz váltott orrlyukú légzést is.

  • -          Tudatosítsd tested jelzéseit!

Ha felhúzott vállakkal, behúzott nyakkal járkálsz, fejed rövid időn belül megfájdul. Fontos ezért a laza, elengedett izomzat.

Ütögesd végig ökölbe szorított kézzel, laza csuklóval a vállöv, és a nyak, majd a fej területét. Szánj rá elegendő időt, és csak olyan intenzitással csináld, ami jólesik. Kösd össze a légzőgyakorlattal!

  • -          Nevess sokat!

Tégy olyat, ami örömöt okoz. Nézz meg egy vicces filmet, vagy játssz gyermekeddel. Fess, rajzolj saját örömödre! Csinálj valami olyat, amit nem szoktál.

  • +1 Acces Bars kezelés: A leghatékonyabb stressz oldás

Mivel rengeteg olyan hiedelmet, érzést, gondolatot, befixált nézőpontot raktároz el agyunk, ami szorongást okozhat, érdemes ezeket oldani. 
32 pont van a fejünkön, melyek gyengéd érintésével a főbb életterületeken változásokat tudunk elindítani.

A Thalamus irányítja többek között a pszichés jelenségeket, és ezzel a kezeléssel ezt a részt stimuláljuk. Így kitisztítható lesz minden felgyülemlett számodra haszontalan szemét.



Hatalmas energiák szabadulnak fel egy-egy probléma elengedése után, mivel egy 2 percig tartó stresszes élethelyzet 1 heti méreganyagot szabadít fel szervezetünkbe!

A kezelés után megtapasztalhatod, hogy milyen az, amikor valóban felszabadulsz! Mindenki megtapasztalja a változást a kezelések után!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan töltsd fel a magnézium háztartásodat?

Ezt fogyaszd minden reggel, és újjászületsz Íme a mai reggelim: spenót, salátalevél, fél banán, fél alma
Vásároljunk a zöldségestől sötétzöld levélzöldségeket, minél sötétebb, annál jobb!
Magas magnéziumtartalmával hozzásegít a jobb emésztéshez, és a frissebb közérzetünk megtartásához, sejtjeink oxigén ellátását növeli!
Vághatunk bele uborkát, hagyma zöldjét, medvehagymát, spenótot, sóskát, salátát, rukkolát….. bármit, ami szép, élettel teli. 
Egy fél (na jó, negyed) citromot, egy kis aprított, nyers gyömbért is tehetsz hozzá, ha szereted. 
Citrom helyett tehetünk bele egy almát, banánt, vagy kiwit, ezektől édeskés lesz. 
Fokozatosan töltsük meg a turmixgép kancsóját, majd öntsük fel tisztított vízzel, és jó alaposan aprítsuk, turmixoljuk el.
Legyen belőle kb. 5-6 dl  folyadék. Ébredés után, éhgyomorra nemcsak a jobb emésztést segíti, hanem magnézium háztartásunkat is feltölti.
Nálam a reggel így indul: 

Egy evőkanálnyi útifűmaghéjat feloldok 3 dl vízben. Mivel nagyon hamar kocsonyás állagot…

Kertészkednék, de a fejfájásom nem engedi

Makacs fejfájás tavasszal
Szeretne megújulni, és fejfájás nélkül élni a tavasz erejével?

Magával ragadó, felejthetetlen élmények számomra a langyos tavaszi reggelek, amikor házunk teraszán állva gyönyörködöm a napfelkeltében. Körülnézve látom a természet megújulását, látom, ahogyan az élettelen fákba pezsgés, áramlás költözik, s a földből az ég felé törő erőteljes energiájukkal rügyeket fakasztanak. Csodálom ezt a megújuló, téli szürkeségét zöldre váltó kertet, a még törékeny, új hajtásokat, friss leveleket, puha fűszálakat. Ahogy a természetben, úgy az emberi életben is ez a megújulás ideje: a tavasz. Az új élet kezdete. Kibújunk nehéz kabátjainkból, ugyanakkor magunk mögött hagyjuk télen összegyűlt nehézségeinket. Megújulunk tavasz idején. Felfelé tekintünk, energiáinkat, erőinket kibontjuk, izmainkat új életre keltjük.
A Shiatsu tana szerint a tavasz a Fa elem képviselete alá tartozik, mely szerepet testünkben az izmok, és inak közvetítik. Maga az életteli mozgás is ezt jelképezi, ahog…

Te is ragyogsz tavasszal?

Ahogy a hétköznapi forgatagban, a zajos nagyvárosban rohanva intézed mindennapi teendőidet, van – e időd a legfontosabbra, aki nélkül nem lennél az, aki vagy?

Van-e időd, figyelmed Önmagadra?
Szóba állsz-e ezzel a kedves, csacsogó, álmodozó, néha csapongó, bátor és erős nővel, aki voltál, aki vagy? Vagy már rég bezártad őt abba a fekete dobozba, aminek a kulcsát messzire eldobtad?
Bár, hallod néha a gyenge és erőtlen kopogtatást, ahogy megpróbál néha levegőhöz jutni, de kiengednéd-e, hogy ránézz végre, és igazi kapcsolatba kerülj vele?
Milyen lenne, ha együtt, kéz a kézben vonulhatnátok innentől kezdve végig az életen, kedvesen és repkedőn, vagy éppen lázas indulatoktól fűtve, seprűnyélen?
Elbújtál magad elől, a világ elől, mert másvalaki által közölt ítélet szerint nem vagy elég szép, és soha nem is leszel?
Ezek után ítéleteket gyártottál önmagadról, és megállás nélkül igyekeztél mindezt be is bizonyítani?
Mondd, milyen hatással van mindez a jelenlegi életedre?
Ha változtatnál, tégy egy pró…